loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 26 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

با گسترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper pro box حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 540 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

یک نرم افزارحرفه ای و بسیار قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. idoo File Encryption Pro فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت طنین دانلود دریافت نمایید.

 

idoo File Encryption رمزنگاری و قفل گذاری فایل ها توسط idoo File Encryption Pro 5.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

 

vbnet to c sharp converetion تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

امیرحسین اصلانی بازدید : 34 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced.Installer.10.8 تهیه و ساخت فایلهای setup با Advanced Installer Architect 10.8

امیرحسین اصلانی بازدید : 297 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی و هوشمند برای ساخت و طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وبسایت ها می باشد. این نرم افزار عالی ضمن داشتن قابلیت های بالا در زمینه ساخت اسلایدشوهای جی کوئری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت میتواند به صورت ویژه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس،جوملا و دروپال اسلایدشو بسازد. قابلیت وارد ساختن اسلایدشو ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. اسلایدشو ساخته شده توسط این نرم افزار به راحتی روی تمامی دستگاه ها و مرورگرهایی نظیر iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Tablet, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer اجرا خواهد شد. وجود افکت های بصری و انتقالی زیبا نظیر Fade, Cross Fade, Slide, Slice, Blinds, 3D, 3D Horizontal, Blocks and Shuffle باعث می شود اسلایدشو طراحی شده بسیار زیبا و حرفه ای بنظر برسد و در کنار داشتن پوسته و تم های زیبا اسلایدشو از نظر زیبایی بی نظیر خواهد بود. همانطور که گفته شد میتوانید درون اسلایدشو از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید ولی قابلیت استفاده همزمان از اینها نیز وجود دارد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده است و نیازی به کدنویسی نخواهد بود با این حساب ساخت اسلایدشوهای جی کوئری زیاد سخت نخواهد بود. 

 

Amazing Slider Enterprise ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8

امیرحسین اصلانی بازدید : 440 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای برنامه نویسان تحت وب می باشد که وسیله آن میتوانند نسبت به برنامه نویسی و طراحی وبسایت های مبتنی برای php با قابلیت وارد کردن کدهای HTML5 و CSS3 و JavaScript می باشد. این نرم افزار هوشمند تمامی قابلیت های ویرایش،آنالیز و دی باگ انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML5 XHTML CSS3 JavaScript VBScript Java C# Perl Python Ruby Smarty را دارا می باشد و میتواند ضمن دی باگ و اجرای این کدها هنگام کدنویسی برایتان کدهای قابل نوشتن را نشان دهند و نسبت به نوشتن خطوط به طور اتوماتیک و حدس زدن ادامه کد اقدام نماید. قابلیت رنگبندی سینتکس ها و جدا نمودن آنها با رنگ بندی و فاصله بندی به برنامه نویس کمک میکند تا به سادگی نسبت به مشاهده کدهای نوشته شده اش اقدام نماید. پشتیبانی کامل از موارد پی اچ پی شامل کلاس ها، کلاس ها توسعه یافته، روابط، خواص، توابع، ثابت و متغیر باعث می شود برنامه نویس نیازی به دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی نداشته باشد. قابلیت همراه شدن با انواع فریم ورک های ویژه php نظیر Zend, CodeIgniter, Yii و Symfony و سازگاری با فریم ورک های جی کوئری نظیر  jQuery, ExtJS, Yui, Dojo. MooTools و Prototype تمامی نیازهای یک برنامه نویس پی اچ پی را کامل و برطرف می نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به ftp و sftp متصل شود و به صورت انلاین نسبت به ویرایش کدهای شما اقدام کند. 

 

phpdesigner8 برنامه نویسی به زبان پی اچ پی phpDesigner 8.1.2.9

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت. 

 

auslogics registry defrag یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Auslogics Registry Defrag 7.4.0.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

notepad++ ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ 6.5.1

امیرحسین اصلانی بازدید : 12 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

 

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 4,650
  • بازدید کلی : 16,731