loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 17 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

امیرحسین اصلانی بازدید : 14 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸.۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸.۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸.۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵.۵.۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 477 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

امیرحسین اصلانی بازدید : 19 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهبود کارایی ویندوز 8 با Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.9

امیرحسین اصلانی بازدید : 31 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

سیستم عامل Windows 7 Live CD که به صورت قابل حمل می توان آن را بر روی CD , DVD و یا فلش مموری ذخیره کرد و در همه جا بدون نیاز به نصب ویندوز ، آن را اجرا نمود. جنبه ها و پشتیبانی های مشابه برای این نسخه از ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه اجرای ویندوز ۷ را به طور بسیار سریع می دهد که از عملیات طولانی و وقت گیر برای نصب ویندوز جلوگیری می کند.
بی شک برخی از قابلیت های کاربردی ویندوز در این گونه نسخه ها حذف میگردد اما قابلیت های اصلی ویندوز پابرجاست و با استفاده از این بسته قادر هستید در هر جا و در هر زمان ویندوز سون را همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید این نسخه از ویندوز محبوب ۷ را با لینک مستقیم و حجمی بسیار کمتر از ویندوز ۷ (نسخه نصبی) از طنین دانلود دریافت نمایید.

امیرحسین اصلانی بازدید : 24 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .

امیرحسین اصلانی بازدید : 24 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

امیرحسین اصلانی بازدید : 19 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید ویندوز خود را آپدیت کنید و با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز بر خورد کنید ؟ آیا تا به حال شده که بخواهید از سایت Microsoft فایلی دریافت کنید اما باز هم با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز برخورد کنید.از آنجایی که بسیاری از ویندوز های که در ایران وجود دارد و همه از یک سریال استفاده می کنند و قانون کپی رایت وجود ندارد بسیاری از ویندوز های ما غیر قانونی است و شرکت Microsoft این ویندوز های را غیر اصل یا غیر قانونی می شناسد و با به روز رسانی ویندوز کاربرد قبلی خود را از دست میدهد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

یک پاک کننده کامل وتمام عیار برای هارد دیسک شما و محافظت از برگرداندن غیر مجاز دوباره اطلاعات و فایل های  پاک شده . با O&O SafeErase حتی هکرها , جاسوس ها و سارقین اطلاعات هم نمی توانند فایل های پاک شده  توسط این نرم افزار را بازیابی و دوباره به حالت اول برگردانند  این برنامه بوسیله ۵ متد مختلف اطلاعات رو از روی سیستم حذف میکند ود آخر گزارش کاملی از فایلهای حذف شده  رو برای شما نمایش میدهد    

امیرحسین اصلانی بازدید : 27 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 4,679
  • بازدید کلی : 16,760