loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 17 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

امیرحسین اصلانی بازدید : 14 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 12 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸.۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸.۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸.۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

امیرحسین اصلانی بازدید : 18 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه ی ریکاوری فایل ها روانه ی بازار شده اند که کاربران بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف می سازند اما شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فقط تصاویر و عکس های خود را بازیابی نمایید و برای این کار از ریکاوری های بسیاری نیز استفاده کرده اید ولی نتوانسته اید تصاویر مورد نظر خود را بازگردانی نمایید . با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی تصاویر از دست رفته ی خود را بازگردانی نمایید. Stellar Phoenix Photo Recovery نرم افزاری است که قادر بوده تا تمامی تصاویر و عکس های حذف شده و یا فرمت شده ی شما را به راحتی بازگردانی کرده و در اختیار شما قرار دهد. همچنین این نرم افزار به سبب داشتن امکانات دیگری همچون توانایی بازیابی انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و … آن هم از انواع دستگاه های دیجیتالی از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و … به یکی از محبوب ترین برنامه های ریکاوری تصاویر تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.

 

Stellar Phoenix Photo Recovery 6 نسخه قابل حمل Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0 Portable

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل می باشد که دارای امکانات قابل توجهی در کنار قابلیت اصلی خود یعنی ریکاوری می باشد. این نرم افزار در کنار امکانات کامل برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، توانایی مدیریت پارتیشن ها را جهت افزایش فضای آنها (expand) و کاهش فضای آنها (shrink) و ایجاد پارتیشن جدید یا حذف پارتیشن را نیز دارا می باشد. در زمینه بازیابی اطلاعات ، نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل سیستم های ویندوزی و لینوکسی نظیر FAT, NTFS, NTFS + EFS, MacOS HFS+, Linux Ext2/Ext3/Ext4, Unix UFS نسبت به بازیابی اطلاعات حذف شده به هر روشی را دارد. حذف شدن اطلاعات میتواند به دلایل مختلفی اعم از فرمت شدن پارتیشن و حذف شدن توسط ویروس ها و نرم افزارهای ثانویه و یا توسط خود کاربر و یا به دلایل سیستمی صورت پذیرد که Active@ UNDELETE میتواند تمامی این اطلاعات را برایتان بازیابی نماید. یکی از قابلیت های منحصربفرد نرم افزار این است که کاربر میتواند با استفاده از بخش تعبیه شده درون خود نرم افزار Active@ UNDELETE را به صورت bootable برروی لوح فشرده یا حافظه usb قرار دهد. این موضوع کمک می نماید تا در زمانی که سیستم عامل دچار مشکل شده است و یا اینکه ریسکی با نصب نرم افزار برای بازیابی اطلاعات به وجود می آید مشکل کاربر حل گردد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعات قفل و فشرده شده را نیز دارا می باشد. با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE / ATA / SATA / eSATA / SCSI / SSD و USB disk انتخاب بسیار مناسبی برای بازیابی اطلاعات می باشد. همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار میتواند مسیر کاملاً مشخص را برای جستجو اطلاعات مشخص کند و یا فرمت فایل خاصی را برای جستجو وارد نماید تا جستجو سریعتر صورت پذیرد. برای جستجو روی usb disk ها و حافظه های قابل حمل نیز همانطور که گفته شد قابلیت های لازم گنجانده شده است. نرم افزار میتواند پارتیشن های فرمت شده را کاملاً به صورت همان پارتیشن ریکاوری نماید. نرم افزار از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی می نماید.

 

active undelete نرم افزار بازیابی اطلاعات قدرتمند Active@ UNDELETE Pro 9.0.63

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 4.4.0.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 18 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری جالب برای بازیابی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارها می باشد که به هردلیلی از دسترس کاربر خارج شده است. حتماً میدانید که میتوانید در نرم افزارهای مرورگر نظیر فایرفاکس پسوردها و اطلاعاتی را ذخیره کنید، در برخی مواقع این پسوردها و اطلاعات گم شده یا از دسترس خارج می شوند و در نرم افزار یافت نمی شود ولی ممکن این پسورد و اطلاعات درون ویندوز هنوز موجود باشد ، ولی یافتنش برای هر کاربری میسر نیست. نرم افزار SpotAuditor با پشتیبانی از ۳۰ نرم افزار نظیر Internet Explorer, Firefox, Opera, Outlook Express, MSN messenger, Windows Live Messenger, Windows Messenger, RDP, ICQ, VNC, Dial up,RAS, VPN, Trillian, Miranda IM نام تمامی نرم افزارهای پشتیبانی شده را در ادامه مطلب آورده ایم. نرم افزار با پشتیبانی از ۳۰ نرم افزار پرکاربرد میتواند به سادگی و با جستجو پسورد و سایر اطلاعات نظیر فیلدهای ذخیره شده را برای کاربر به نمایش بگذارد. بدین ترتیب کاربر میتواند پسوردهایی فراموش شده یا از دست رفته را به سادگی پیدا کند و مشکلات به وجود از این موضوع را رفع نماید. علاوه برامکانات ریکاوری و بازگشایی پسوردها امکانات جانبی دیگری همچون مدیریت آدرس های مشا، نرم افزارهای نصب شده، حذف و پاکسازی کوکی ها و فایل های موقت اینترنتی و آدرس های ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را برای شما فراهم می نماید. 

 

SpotAuditor بازیابی پسورد نرم افزارها Nsasoft SpotAuditor 4.7.6.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 24 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2

امیرحسین اصلانی بازدید : 14 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.


office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

امیرحسین اصلانی بازدید : 9 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته مخصوص زبان های مختلف (Language Interface Packs) شامل زبان فارسی به صورت رسمی توسط شرکت مایکروسافت برای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ منتشر شد !
این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا واسط زبان کاربری خود برای تمامی برنامه های نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ نصب شده برروی سیستم خود را تعویض نمایید، همچنین با استفاده ازویژگی جدیدغلط یاب (Spell Checker) افزوده شده در این نسخه از نرم افزار و دیکشنری همراه آن غلط های املایی موجود در متن خود را بیایبد و آنها را تصحیح نمایید. بااستفاده ازاین نرم افزار دیگر براحتی قادر خواهید بود در محیط های آفیس ۲۰۰۷ مانند نرم افزار ورد، اکسل ، پاور پوینت و … براحتی متون دلخواه فارسی خود را تایپ نمایید و مهمتراز تمامی منوهای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ خود را بصورت فارسی مشاهده نمایید، چرا که در واقع این نرم افزار همانطور که از نام آن بر می آید بسته ای برای تغییر واسط کاربری آفیس می باشد. نکته مهم در مورد نصب این بسته نرم افزاری این است که نسخه ای از بسته تغیر دهنده واسط زبان کاربری که استفاده می نمایید بایستی با ویرایش برنامه آفیس مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد، به عنوان مثال نمی توان نسخه ۲۰۰۳ این بسته را برروی آفیس ۲۰۰۷ نصب نمود و در انتظار پاسخ گوبودن نرم افزار بود. LIP حاوی واسط های کاربری بومی شده متنی برای تمامی برنامه های نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ ازقبیل Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access,  InfoPath, OneNote,  Publisher می باشد.

 

امیرحسین اصلانی بازدید : 534 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای وار(ضد جاسوسی)،آنتی اسپم (ضد هرزنامه) و فایروال (دیوارآتش) به همراه SafeZone به نرم افزاری قدرتمند برای حفظ امنیت کاربر در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین کامپیوترها می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند به راحتی با انواع ویروس ها و تروجان ها،کرم های اینترنتی،جاسوس افزارها و keyloggers ها مقابله نماید و در دنیای آنلاین با مجهز بودن به فایروال و آنتی اسپم از امن بودن اطلاعات و عدم نفوذ هکرها مطمئن باشد و با استفاده از قابلیت safezone بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساسی مانند شماره و رمزهای بانکی نسبت به تجارت الکترونیک و پر کردن فرم های پرداخت آنلاین اقدام کند. نسخه جدید فایروال از ipv6 به راحتی پشتیبانی نموده و شناسایی و کنترل داده ها سریعتر گشته است. قابلیت اجرای فایل های ناشناس و مشکوک در Sandbox به کاربر کمک می نماید تا بتواند قبل از استفاده آنها در حالت عادی در جعبه شنی و ایزوله نرم افزار آن را تست بنماید. تمامی این امکانات به همراه آنتی ویروس با موتور اسکن قدرتمند و همچنین جستجو و فعالیت لحظه ای و زنده در بطن ویندوز به یافتن بسیار سریع خطرات و ویروس ها کمک می نماید. لازم به ذکر است وجود آپدیت های منظم و سریع شرکت avast باعث می شود تا نرم افزار در یافتن ویروس های جدید و روش های رخنه جدید بسیار هوشمند و توانا باشد. با توجه به تمامی این امکانات نرم افزار از نظر اجرا و استفاده از منابع سیستمی بسیار سبک و کم حجم محسوب می شود و سیستم را در اجرا دچار اخلال و کاهش سرعت نخواهد نمود. 

 

Avast Internet Security امنیت کامل در آفلاین و اینترنت Avast! Internet Security 9.0.2008

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود.

 

Ntfs Drive Protection قفل کردن حافظه های USB با نرم افزار Ntfs Drive Protection 1.1

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای محافظت حرفه ای از اطلاعاتی است که کاربر قصد دارد آنها را درون لوح های فشرده CD/DVD و حافظه های USB و هارد های خارجی نگهداری یا رایت نماید. در واقع این نرم افزار در زمینه های لوح های فشرده CD/DVD نوعی نرم افزار رایت لوح فشرده قفل دار محسوب می شود که کاربر میتواند تمامی اطلاعات خود اعم از عکس ها،ویدیوها،انواع اسناد و موزیک ها و… را به گونه ای روی لوح فشرده رایت نماید که تنها قابلیت اجرا را داشته باشد و در صورت کپی شدن به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. در زمینه حافظه های USB و هارد های خارجی اکسترنال نیز نرم افزار Copy Protect مشابه همان لوح های فشرده عمل میکند و در واقع اجازه کپی شدن و اجرا شدن فایل ها را در محلی به غیر از هارد و یا حافظه USB انتخاب شده نخواهد داد. در واقع عملکرد نرم افزار به صورتی است که اطلاعات محافظت و قفل شده تنها قابلیت اجرا شدن در همان محلی را دارند که به وسیله نرم افزار در آن گنجانده شده اند. برای باقی ماندن این حالت حافظت نیازی به نصب بودن نرم افزار Copy Protect روی دیگر کامپیوترها نیست و از این بابت که نرم افزار روی دیگر ویندوزها و کامپیوترها نصب نباشد هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد و حافظت همچنان پابرجاست. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها از فایل های pdf گرفته تا فایل های نرم افزارهای آفیس و فایل های فلش و… را محافظت نماید.

 

copy protect جلوگیری از کپی شدن فایل ها در cd/dvd و حافظه ها Copy Protect 1.6.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 295 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای جلوگیری از رد و بدل و سرقت اطلاعات کامپیوتر از طریق حافظه های usb،هارد های اکسترنال(خارجی)،دیوایس های خارجی و cd و dvd می باشد. جلوگیری از رد و بدل اطلاعات و سرقت آنها از طریق قفل کردن و محافظت کردن از پورت usb و درایورهای رایت cd و dvd می باشد. USB Block وظیف بلاک کردن همه انواع دستگاه های ذخیره سازی از دسترسی به داده های و در این راه مانع از کپی غیر قانونی، تکرار، سرقت و نشت داده های کاربر را برعهده دارد. USB Block با پسورد قراردادن روی پورت usb،سی دی،دی وی دی،فلاپی درایور از اتصال هرگونه دستگاه و حافظه جلوگیری خواهد کرد و هرکاربر غیر از مدیر برای متصل کردن آنها نیازمند پسورد خواهد داشت و غیر از این راهی برای اتصال و استفاده از موارد نامبرده را نخواهد داشت. این نرم افزار همچنین میتواند از اتصال کامپیوترهای بین شبکه نیز جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار در حالت safe mode نیز فعال بوده و از این بابت که کاربر غیرمجاز با دور زدن نرم افزار از حالت Safe mode بتواند اطلاعاتتان را به سرقت ببرد نیز مطمئن باشید همچنین کسی بدون داشتن پسورد اصلی قادر به حذف نرم افزار و از بین بردن فایل های آن نمی باشد. قابلیت ساخت لیست سفید برای دسترسی بدون پسورد نیز مهیا شده است تا کاربر اصلی با مجاز قراردادن اتصال دستگاه های خود هربار برای اتصال نیازی به وارد نمودن پسورد نداشته باشد. همچنین نرم افزار توانایی ذخیره سازی تمامی اتصالات را دارد و در حافظه خود ذخیره سازی می نماید،همچنین اتصالات غیرمجاز را ضبط کرده و تلاش آنها برای ورود غیرمجاز را ثبت خواهد نمود.

 

USB Block قفل و محافظت از پورت usb با نرم افزار USB Block 1.5.5

امیرحسین اصلانی بازدید : 17 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های  NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

امیرحسین اصلانی بازدید : 433 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است. برای مثال این نرم افزار میتواند در زمان تغییر تنظیمات هاست فایل ها ، نصب activex های جدید ، تغییرات در تنظیمات مرورگر ، Window Services ، تغییر دسترسی فایل ها ، تغییرات در رجیستری ، تغییرات در host file ها و… به کاربر هشدار دهد و از انجام خودکار این تغییرات جلوگیری نماید. قابلیت هایی نظیر مانیتورینگ نرم افزار و اینکه چه زمانی اجرا شده اند و همچنین قابلیت بررسی مقدار منابع مصرفی توسط آنها و غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرا شونده در استارت آپ و مرور فایل های مخفی شده نیز از دیگر امکانات این نرم افزار امنیتی محسوب می شود.

 

WinPatrol PLUS نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 28.8.2013 Final

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

امیرحسین اصلانی بازدید : 19 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

امیرحسین اصلانی بازدید : 55 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

instant pdf password remover حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover 1.5

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 26 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

با گسترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper pro box حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 540 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

یک نرم افزارحرفه ای و بسیار قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. idoo File Encryption Pro فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت طنین دانلود دریافت نمایید.

 

idoo File Encryption رمزنگاری و قفل گذاری فایل ها توسط idoo File Encryption Pro 5.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

 

vbnet to c sharp converetion تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

امیرحسین اصلانی بازدید : 34 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced.Installer.10.8 تهیه و ساخت فایلهای setup با Advanced Installer Architect 10.8

امیرحسین اصلانی بازدید : 297 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی و هوشمند برای ساخت و طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وبسایت ها می باشد. این نرم افزار عالی ضمن داشتن قابلیت های بالا در زمینه ساخت اسلایدشوهای جی کوئری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت میتواند به صورت ویژه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس،جوملا و دروپال اسلایدشو بسازد. قابلیت وارد ساختن اسلایدشو ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. اسلایدشو ساخته شده توسط این نرم افزار به راحتی روی تمامی دستگاه ها و مرورگرهایی نظیر iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Tablet, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer اجرا خواهد شد. وجود افکت های بصری و انتقالی زیبا نظیر Fade, Cross Fade, Slide, Slice, Blinds, 3D, 3D Horizontal, Blocks and Shuffle باعث می شود اسلایدشو طراحی شده بسیار زیبا و حرفه ای بنظر برسد و در کنار داشتن پوسته و تم های زیبا اسلایدشو از نظر زیبایی بی نظیر خواهد بود. همانطور که گفته شد میتوانید درون اسلایدشو از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید ولی قابلیت استفاده همزمان از اینها نیز وجود دارد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده است و نیازی به کدنویسی نخواهد بود با این حساب ساخت اسلایدشوهای جی کوئری زیاد سخت نخواهد بود. 

 

Amazing Slider Enterprise ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8

امیرحسین اصلانی بازدید : 440 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای برنامه نویسان تحت وب می باشد که وسیله آن میتوانند نسبت به برنامه نویسی و طراحی وبسایت های مبتنی برای php با قابلیت وارد کردن کدهای HTML5 و CSS3 و JavaScript می باشد. این نرم افزار هوشمند تمامی قابلیت های ویرایش،آنالیز و دی باگ انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML5 XHTML CSS3 JavaScript VBScript Java C# Perl Python Ruby Smarty را دارا می باشد و میتواند ضمن دی باگ و اجرای این کدها هنگام کدنویسی برایتان کدهای قابل نوشتن را نشان دهند و نسبت به نوشتن خطوط به طور اتوماتیک و حدس زدن ادامه کد اقدام نماید. قابلیت رنگبندی سینتکس ها و جدا نمودن آنها با رنگ بندی و فاصله بندی به برنامه نویس کمک میکند تا به سادگی نسبت به مشاهده کدهای نوشته شده اش اقدام نماید. پشتیبانی کامل از موارد پی اچ پی شامل کلاس ها، کلاس ها توسعه یافته، روابط، خواص، توابع، ثابت و متغیر باعث می شود برنامه نویس نیازی به دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی نداشته باشد. قابلیت همراه شدن با انواع فریم ورک های ویژه php نظیر Zend, CodeIgniter, Yii و Symfony و سازگاری با فریم ورک های جی کوئری نظیر  jQuery, ExtJS, Yui, Dojo. MooTools و Prototype تمامی نیازهای یک برنامه نویس پی اچ پی را کامل و برطرف می نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به ftp و sftp متصل شود و به صورت انلاین نسبت به ویرایش کدهای شما اقدام کند. 

 

phpdesigner8 برنامه نویسی به زبان پی اچ پی phpDesigner 8.1.2.9

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت. 

 

auslogics registry defrag یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Auslogics Registry Defrag 7.4.0.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

notepad++ ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ 6.5.1

امیرحسین اصلانی بازدید : 12 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

 

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

امیرحسین اصلانی بازدید : 89 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار Tarma InstallMate یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار خواهد بود.  توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و در اسرع وقت برای پروژه های نرم افزاری خود فایل نصب تولید کنید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

 

Tarma InstallMate ساخت فایل نصب برای نرم افزار ها با Tarma InstallMate 7.4.4340 Portable

امیرحسین اصلانی بازدید : 34 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های Installer با قابلیت های مختلف می باشد . به کمک این نرم افزار کاربران می توانند تا برای برنامه های نوشته شده خود فایل های نصب ایجاد نمایند. این نرم افزار برای ساخت فایل های setup ویژگی های مختلفی را به کاربران می دهد که از میان آن ها می توان به توانایی ساخت setup برای سیستم های ۶۴ و ۳۲ بیتی ، پشتیبانی از ویندوز ویستا ، قابلیت تنظیم شناسایی خودکار فایل setup در هنگام نصب بر روی سیستم عامل های نصب شده در ماشین های مجازی به منظور مدیریت فضا ، قابلیت طراحی پنجره های مراحل نصب ، توانایی قرار دادن DLL ها در setup ، توانایی استفاده از فایل های .REG که مربوط به رجیستری ویندوز می باشند و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت InstallAware Software می باشد.

 

InstallAware Studio Admin ساخت فايل هاي ‌Inestaller با InstallAware Studio Admin v9.0 R2 SP3

امیرحسین اصلانی بازدید : 259 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

PHP Designer 2010 v7.2.1 اسكريپت نويسي تحت زبان PHP با PHP Designer 2010 v7.2.1

امیرحسین اصلانی بازدید : 22 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Indigo Rose Software می باشد.

 

امیرحسین اصلانی بازدید : 25 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

هفت برنامه بنیادی ، صدها مورد تحت کنترل ، همه و همه تحت یک استودیوی بی نظیر با نام Component One Enterprise Studio 2010 v1.0 جمع آوری شده اند. توسط این مجموعه بی نظیر شما می توانید نرم افزارهایی برای محیط دسکتاپ ، وب و موبایل که کاربرد در زمینه های WinForms, WPF, ASP.NET, Silverlight, iPhone, Mobile و ActiveX دارند را ایجاد کنید. این مجموعه به شما تکنولوژی لازم که برای جذب هر کاربر با هر سلیقه ای نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی نرم افزارهای این مجموعه به روز شده هستند و تحت Net Framework 4.0 قابل اجرا هستند.

 

Component%20One%20Enterprise%20Studio%202010%20v1.0 مجموعه اي بي نظير براي ايجاد نرم افزار با نام Component One Enterprise Studio 2010 v1.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 17 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 168 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 4,660
  • بازدید کلی : 16,741