loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 14 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.


office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

امیرحسین اصلانی بازدید : 9 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته مخصوص زبان های مختلف (Language Interface Packs) شامل زبان فارسی به صورت رسمی توسط شرکت مایکروسافت برای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ منتشر شد !
این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا واسط زبان کاربری خود برای تمامی برنامه های نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ نصب شده برروی سیستم خود را تعویض نمایید، همچنین با استفاده ازویژگی جدیدغلط یاب (Spell Checker) افزوده شده در این نسخه از نرم افزار و دیکشنری همراه آن غلط های املایی موجود در متن خود را بیایبد و آنها را تصحیح نمایید. بااستفاده ازاین نرم افزار دیگر براحتی قادر خواهید بود در محیط های آفیس ۲۰۰۷ مانند نرم افزار ورد، اکسل ، پاور پوینت و … براحتی متون دلخواه فارسی خود را تایپ نمایید و مهمتراز تمامی منوهای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ خود را بصورت فارسی مشاهده نمایید، چرا که در واقع این نرم افزار همانطور که از نام آن بر می آید بسته ای برای تغییر واسط کاربری آفیس می باشد. نکته مهم در مورد نصب این بسته نرم افزاری این است که نسخه ای از بسته تغیر دهنده واسط زبان کاربری که استفاده می نمایید بایستی با ویرایش برنامه آفیس مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد، به عنوان مثال نمی توان نسخه ۲۰۰۳ این بسته را برروی آفیس ۲۰۰۷ نصب نمود و در انتظار پاسخ گوبودن نرم افزار بود. LIP حاوی واسط های کاربری بومی شده متنی برای تمامی برنامه های نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ ازقبیل Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access,  InfoPath, OneNote,  Publisher می باشد.

 

امیرحسین اصلانی بازدید : 29 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

در پست امروز از دانلود۰۰۹۸ به معرفی برنامه ای بسیار کاربردی می پردازیم . Microsoft Office برای تمامی کاربران سیستم های کامپیوتری نامی آشنا می باشد. مجموعه ای از ابزارهای کاربردی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت که به منظور رفع نیازهای کاربران در امور مختلف اداری و شخصی می باشد. نسخه های متفاوتی از این مجموعه ابزارها تاکنون ساخته شده است. مجموعه Office معمولا متشکل از برنامه های Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Frontpage , access بود که البته نرم افزار Frontpage که ابزاری برای طراحی وب بود از چند سال قبل دیگر به همراه Office ارائه نشد و پروژه آن به طور کامل بسته شد و جای خود را به نرم افزار دیگری از شرکت مایکروسافت داد. بعد از ۳ سال انتظار نسخه ۲۰۱۳ این نرم افزار پرطرفدار توسط مایکروسافت آفیس منتشر شد. این مجموعه با ابزارهای مختلف خود بسیاری از نیازهای کاربران را در زمینه های مختلف رفع خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. آفیس ۲۰۱۳ با ویندوز ۸ نیز سازگار می باشد.
به محض منتشر شدن کرک آفیس ۲۰۱۳ ، در همین مطلب برای دانلود قرار خواهد گرفت.
قابلیت های کلیدی Microsoft Office Professional Plus 2013 :
- هماهنگی با سیستم عامل های iOS و Android.
- سازگاری ویژه با سیستم های لمسی.
- هماهنگی کامل با ویندوز ۸.
- امکان استفاده از سرویس های آنلاین و سرویس ابری SkyDrive.
- استفاده از حالت Read Mode برای مطالعه کتب الکترونیکی.
- امکان بهره گیری از حالت Web Layout به منظور نشر آنلاین.
- قابلیت به اشتراک گذاری اسناد میان دوستان برای مطالعه و بیان نظرات.
- استفاده از جلوه های بصری جذاب تر که دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.
- پشتیبانی از فرمت PDF برای ساخت ، ویرایش ، نمایش این فرمت.
- بهینه سازی نسخه ی جدید برای تبلت ها و گوشی های تلفن هوشمند.
- اضافه شدن ویژگی های جدید برای نمایش هرچه بهتر ارائه مطالب در PowerPoint.

 

برای دانلود به ادامه مطالب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 4,659
  • بازدید کلی : 16,740