loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 13 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود.

 

Ntfs Drive Protection قفل کردن حافظه های USB با نرم افزار Ntfs Drive Protection 1.1

امیرحسین اصلانی بازدید : 20 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای محافظت حرفه ای از اطلاعاتی است که کاربر قصد دارد آنها را درون لوح های فشرده CD/DVD و حافظه های USB و هارد های خارجی نگهداری یا رایت نماید. در واقع این نرم افزار در زمینه های لوح های فشرده CD/DVD نوعی نرم افزار رایت لوح فشرده قفل دار محسوب می شود که کاربر میتواند تمامی اطلاعات خود اعم از عکس ها،ویدیوها،انواع اسناد و موزیک ها و… را به گونه ای روی لوح فشرده رایت نماید که تنها قابلیت اجرا را داشته باشد و در صورت کپی شدن به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. در زمینه حافظه های USB و هارد های خارجی اکسترنال نیز نرم افزار Copy Protect مشابه همان لوح های فشرده عمل میکند و در واقع اجازه کپی شدن و اجرا شدن فایل ها را در محلی به غیر از هارد و یا حافظه USB انتخاب شده نخواهد داد. در واقع عملکرد نرم افزار به صورتی است که اطلاعات محافظت و قفل شده تنها قابلیت اجرا شدن در همان محلی را دارند که به وسیله نرم افزار در آن گنجانده شده اند. برای باقی ماندن این حالت حافظت نیازی به نصب بودن نرم افزار Copy Protect روی دیگر کامپیوترها نیست و از این بابت که نرم افزار روی دیگر ویندوزها و کامپیوترها نصب نباشد هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد و حافظت همچنان پابرجاست. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها از فایل های pdf گرفته تا فایل های نرم افزارهای آفیس و فایل های فلش و… را محافظت نماید.

 

copy protect جلوگیری از کپی شدن فایل ها در cd/dvd و حافظه ها Copy Protect 1.6.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 295 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای جلوگیری از رد و بدل و سرقت اطلاعات کامپیوتر از طریق حافظه های usb،هارد های اکسترنال(خارجی)،دیوایس های خارجی و cd و dvd می باشد. جلوگیری از رد و بدل اطلاعات و سرقت آنها از طریق قفل کردن و محافظت کردن از پورت usb و درایورهای رایت cd و dvd می باشد. USB Block وظیف بلاک کردن همه انواع دستگاه های ذخیره سازی از دسترسی به داده های و در این راه مانع از کپی غیر قانونی، تکرار، سرقت و نشت داده های کاربر را برعهده دارد. USB Block با پسورد قراردادن روی پورت usb،سی دی،دی وی دی،فلاپی درایور از اتصال هرگونه دستگاه و حافظه جلوگیری خواهد کرد و هرکاربر غیر از مدیر برای متصل کردن آنها نیازمند پسورد خواهد داشت و غیر از این راهی برای اتصال و استفاده از موارد نامبرده را نخواهد داشت. این نرم افزار همچنین میتواند از اتصال کامپیوترهای بین شبکه نیز جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار در حالت safe mode نیز فعال بوده و از این بابت که کاربر غیرمجاز با دور زدن نرم افزار از حالت Safe mode بتواند اطلاعاتتان را به سرقت ببرد نیز مطمئن باشید همچنین کسی بدون داشتن پسورد اصلی قادر به حذف نرم افزار و از بین بردن فایل های آن نمی باشد. قابلیت ساخت لیست سفید برای دسترسی بدون پسورد نیز مهیا شده است تا کاربر اصلی با مجاز قراردادن اتصال دستگاه های خود هربار برای اتصال نیازی به وارد نمودن پسورد نداشته باشد. همچنین نرم افزار توانایی ذخیره سازی تمامی اتصالات را دارد و در حافظه خود ذخیره سازی می نماید،همچنین اتصالات غیرمجاز را ضبط کرده و تلاش آنها برای ورود غیرمجاز را ثبت خواهد نمود.

 

USB Block قفل و محافظت از پورت usb با نرم افزار USB Block 1.5.5

امیرحسین اصلانی بازدید : 17 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های  NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

امیرحسین اصلانی بازدید : 433 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است. برای مثال این نرم افزار میتواند در زمان تغییر تنظیمات هاست فایل ها ، نصب activex های جدید ، تغییرات در تنظیمات مرورگر ، Window Services ، تغییر دسترسی فایل ها ، تغییرات در رجیستری ، تغییرات در host file ها و… به کاربر هشدار دهد و از انجام خودکار این تغییرات جلوگیری نماید. قابلیت هایی نظیر مانیتورینگ نرم افزار و اینکه چه زمانی اجرا شده اند و همچنین قابلیت بررسی مقدار منابع مصرفی توسط آنها و غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرا شونده در استارت آپ و مرور فایل های مخفی شده نیز از دیگر امکانات این نرم افزار امنیتی محسوب می شود.

 

WinPatrol PLUS نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 28.8.2013 Final

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

امیرحسین اصلانی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

امیرحسین اصلانی بازدید : 19 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

امیرحسین اصلانی بازدید : 55 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

instant pdf password remover حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover 1.5

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 4,636
  • بازدید کلی : 16,717