loading...
طنین دانلود
امیرحسین اصلانی بازدید : 128 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

clean disk security حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات Clean Disk Security 8.04

امیرحسین اصلانی بازدید : 24 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2

امیرحسین اصلانی بازدید : 15 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.


office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

امیرحسین اصلانی بازدید : 9 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

امیرحسین اصلانی بازدید : 13 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسته مخصوص زبان های مختلف (Language Interface Packs) شامل زبان فارسی به صورت رسمی توسط شرکت مایکروسافت برای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ منتشر شد !
این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا واسط زبان کاربری خود برای تمامی برنامه های نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ نصب شده برروی سیستم خود را تعویض نمایید، همچنین با استفاده ازویژگی جدیدغلط یاب (Spell Checker) افزوده شده در این نسخه از نرم افزار و دیکشنری همراه آن غلط های املایی موجود در متن خود را بیایبد و آنها را تصحیح نمایید. بااستفاده ازاین نرم افزار دیگر براحتی قادر خواهید بود در محیط های آفیس ۲۰۰۷ مانند نرم افزار ورد، اکسل ، پاور پوینت و … براحتی متون دلخواه فارسی خود را تایپ نمایید و مهمتراز تمامی منوهای نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ خود را بصورت فارسی مشاهده نمایید، چرا که در واقع این نرم افزار همانطور که از نام آن بر می آید بسته ای برای تغییر واسط کاربری آفیس می باشد. نکته مهم در مورد نصب این بسته نرم افزاری این است که نسخه ای از بسته تغیر دهنده واسط زبان کاربری که استفاده می نمایید بایستی با ویرایش برنامه آفیس مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد، به عنوان مثال نمی توان نسخه ۲۰۰۳ این بسته را برروی آفیس ۲۰۰۷ نصب نمود و در انتظار پاسخ گوبودن نرم افزار بود. LIP حاوی واسط های کاربری بومی شده متنی برای تمامی برنامه های نرم افزار آفیس ۲۰۰۷ ازقبیل Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access,  InfoPath, OneNote,  Publisher می باشد.

 

امیرحسین اصلانی بازدید : 19 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

امیرحسین اصلانی بازدید : 11 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

امیرحسین اصلانی بازدید : 12 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

امیرحسین اصلانی بازدید : 10 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷ میلادی، حیات در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینی هاست، اما دچار مشکلی شده‌اید و می بایست با مشکلات موجود در سیاره‌ ای ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان مخصوص سیاره‌ی ناآشنا پرداخته و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید

امیرحسین اصلانی بازدید : 534 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای وار(ضد جاسوسی)،آنتی اسپم (ضد هرزنامه) و فایروال (دیوارآتش) به همراه SafeZone به نرم افزاری قدرتمند برای حفظ امنیت کاربر در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین کامپیوترها می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند به راحتی با انواع ویروس ها و تروجان ها،کرم های اینترنتی،جاسوس افزارها و keyloggers ها مقابله نماید و در دنیای آنلاین با مجهز بودن به فایروال و آنتی اسپم از امن بودن اطلاعات و عدم نفوذ هکرها مطمئن باشد و با استفاده از قابلیت safezone بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساسی مانند شماره و رمزهای بانکی نسبت به تجارت الکترونیک و پر کردن فرم های پرداخت آنلاین اقدام کند. نسخه جدید فایروال از ipv6 به راحتی پشتیبانی نموده و شناسایی و کنترل داده ها سریعتر گشته است. قابلیت اجرای فایل های ناشناس و مشکوک در Sandbox به کاربر کمک می نماید تا بتواند قبل از استفاده آنها در حالت عادی در جعبه شنی و ایزوله نرم افزار آن را تست بنماید. تمامی این امکانات به همراه آنتی ویروس با موتور اسکن قدرتمند و همچنین جستجو و فعالیت لحظه ای و زنده در بطن ویندوز به یافتن بسیار سریع خطرات و ویروس ها کمک می نماید. لازم به ذکر است وجود آپدیت های منظم و سریع شرکت avast باعث می شود تا نرم افزار در یافتن ویروس های جدید و روش های رخنه جدید بسیار هوشمند و توانا باشد. با توجه به تمامی این امکانات نرم افزار از نظر اجرا و استفاده از منابع سیستمی بسیار سبک و کم حجم محسوب می شود و سیستم را در اجرا دچار اخلال و کاهش سرعت نخواهد نمود. 

 

Avast Internet Security امنیت کامل در آفلاین و اینترنت Avast! Internet Security 9.0.2008

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عمل کرد این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 4,665
  • بازدید کلی : 16,746